ΣΤΟΝ ΑΝΑΚΡΙΤΗ ΑΥΡΙΟ Ο 77ΧΡΟΝΟΣ ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΤΑΧΥΠΛΟΟΥ
Ο 77χρονος χειριστής του ταχυπλόου που εμβόλισε την τουριστική λάντζα θα παραμείνει κρατούμενος ως την Παρασκεή, ημέρα μέχρι την οποία πήρε προθεσμία για να απολογηθεί, όταν χθες το πρωί οδηγήθηκε στα δικαστήρια Πειραιά.
Στην κατάθεσή του ο 77χρονος φαίνεται να υποστήριξε χθες ότι το ταχύπλοο σκάφος που οδηγούσε έτρεχε με τουλάχιστον 21 μίλια. Σύμφωνα με τον υπουργό Ναυτιλίας, κ. Θοδωρή Δρίτσα, ο οποίος μίλησε στον ΣΚΑΙ, ο δράστης του δυστυχήματος υποστήριξε ότι την ώρα του τραγικού συμβάντος είχε αναπτύξει ταχύτητα 21 μίλια την ώρα, ταχύτητα «αδιανόητη» σύμφωνα με τον υπουργό. Πάντως την ίδια ώρα, αυτόπτες μάρτυρες κάνουν λόγο για ακόμη μεγαλύτερη ταχύτητα από τον οδηγό του σκάφους.
Λυκουρέζος: Η αμέλεια δεν οφείλεται στον χειρισμό
Ο 77χρονος ζήτησε και πήρε προθεσμία για την Παρασκευή στις 13:00 προκειμένου να απολογηθεί. Στη συνέχεια αποχώρησε με τη συνοδεία ισχυρής αστυνομικής δύναμης.
Ο συνήγορος υπεράσπισής του 77χρονου, Αλέξανδρος Λυκουρέζος δήλωσε κατά την έξοδο του για τις κατηγορίες με τις οποίες είναι αντιμέτωπος ο πελάτης του.
«Ασκήθηκε ποινική δίωξη για δύο κακουργήματα και δύο πλημμελήματα» είπε ο κ. Λυκουρέζος προσθέτοντας ότι ο πελάτης του αντιμετωπίζει τις κατηγορίες της πρόκλησης ναυαγίου και της ανθρωποκτονίας από αμέλεια.
Ο συνήγορος του 77χρονου χειριστή του ταχύπλοου εξήγησε ότι ο πελάτης του και εξάδελφός του πήρε προθεσμία για να απολογηθεί την Παρασκευή και ότι ως τότε θα παραμείνει κρατούμενος.
Ερωτώμενος για την υπερασπιστική γραμμή που θα ακολουθήσει ο πελάτης του ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος εξήγησε ότι αυτή θα αποτυπωθεί στο υπόμνημα που θα καταθέσουν την Παρασκευή, σημείωσε, όμως, ότι αυτή συνίσταται στα εξής: «Η αμέλεια δεν οφείλεται στον χειριστή του σκάφους».
Ο κ.Λυκουρέζος προσέθεσε ότι ο 77χρονος χειριστής του ταχύπλοου δεν αντιμετώπιζε πρόβλημα υγείας, ενώ τόνισε ότι ήταν κανονικά σε θέση να οδηγεί σκάφος, θυμίζοντας ότι μόλις πριν λίγα χρόνια είχε ανανεώσει την άδειά του.
Ο τραγικός θάνατος του καπετάνιου
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ –ΜΠΕ, κατά την εξέταση που διενήργησε ο προϊστάμενος της ιατροδικαστικής υπηρεσίας Πειραιά, Ηλίας Μπογιόκας, διαπιστώθηκαν τρία χτυπήματα στο σώμα του άτυχου άνδρα, στο πόδι, πίσω από το αυτί και στο μέτωπο. Στο μέτωπο ειδικότερα, το οίδημα που προκλήθηκε από πρόσκρουση σε άγνωστο αντικείμενο, είχε ως αποτέλεσμα, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα ενδείξεις του ιατροδικαστή, να πέσει ζωντανός ο άνθρωπος στη θάλασσα, αλλά χωρίς να έχει τις αισθήσεις του. Γι' αυτόν τον λόγο οι πνεύμονες και η κοιλιακή του χώρα, ήταν γεμάτοι από θαλασσινό νερό.
Ο κ. Μπογιόκας έχει προχωρήσει τη διαδικασία τοξικολογικών και ιστολογικών εξετάσεων, ενώ σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, αύριο το πρωί θα προχωρήσει σε νεκροτομή και στις σορούς των υπολοίπων τριών θυμάτων της ναυτικής τραγωδίας.
Ο καπετάνιος της λάντζας κόρναρε στον χειριστή του ταχυπλόου αλλά...
Κάτοικοι της Αίγινας μιλώντας για τον 58χρονο καπετάνιο της λάντζας, τον χαρακτηρίζουν πολύ έμπειρο ναυτικό, ενώ μάρτυρες αναφέρουν ότι όταν είδε το ταχύπλοο κόρναρε για να το ειδοποιήσει, αλλά μάταια. Επίσης, λένε ότι δεν είχε χρόνο για ελιγμό, προκειμένου να αποφύγει την σύγκρουση, καθώς, εκτός των άλλων, υπήρχε κίνδυνος ανατροπής του γεμάτου με παραθεριστές σκάφους.
Μυστήριο με τους επιβαίνοντες στο ταχύπλοο
Την ίδια ώρα αναπάντητα παραμένουν τα ερωτήματα για το ποιος οδηγούσε το μοιραίο ταχύπλοο αλλά και το ποιοι επέβαιναν σε αυτό.
Ως προς τον 77χρονο χειριστή που απολογήθηκε και προπηλακίστηκε από συγγενείς θυμάτων,
Ορισμένες πληροφορίες αμφισβητούν ότι στο τιμόνι ήταν ο 77χρονος αλλά μιλούν για νεαρό πρόσωπο. Επίσης οι αρχές δεν έχουν δώσει ακόμη στη δημοσιότητα τα ονόματα των άλλων τριών επιβατών - εκτός του 77χρονου – στο ταχύπλοο «Ντουέντε» με τις φήμες στην Αίγινα να οργιάζουν, ενώ αναζητούνται μάρτυρες-κλειδιά που θα μπορούσαν να ρίξουν φως στην υπόθεση.
Πηγή: www.iefimerida.gr
EΠΕΙΣΟΔΙΟ ΜΕ ΜΕΓΙΣΤΑΝΑ ΣΤΗΝ ΙΘΑΚΗ
Τηλεοπτικό συνεργείο του SKYNews βρήκε τον ιδιοκτήτη των πτωχευμένων πολυκαταστημάτων BHS να κάνει χλιδάτες διακοπές στην Ιθάκη.
Ο δισεκατομμυριούχος Σερ Φίλιπ Γκριν ταξίδεψε στην Ελλάδα με τον... «Λεοντόκαρδο» το τεράστιο γιωτ του αξίας 100 εκατομμυρίων λιρών με εμβαδόν όσο ένα γήπεδο ποδοσφαίρου, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το βρετανικό δίκτυο. Στο σκάφος εργάζονται τουλάχιστον 40 άνθρωποι, ανάμεσα στους οποίους ένας σεφ και ένας άνθρωπος που έχει ως αποκλειστικό καθήκον του να βγάζει βόλτες τα σκυλάκια της οικογένειας.
Ο δημοσιογράφος κατάφερε να βρει τον δισεκατομμυριούχο ο οποίος έκανε βόλτες στο Βαθύ της Ιθάκης και θέλησε να του κάνει μερικές ερωτήσεις. Ο επιχειρηματίας απείλησε ότι θα καλέσει την αστυνομία και επιχείρησε να σπάσει την κάμερα του τηλεοπτικού συνεργείου φωνάζοντας: «Αυτή θα την πετάξω στην γ...νη την θάλασσα».
Ο Σερ Φίλιπ Γκριν πούλησε την μεγάλη αλυσίδα πολυκαταστημάτων για μια λίρα στον επιχειρηματία Ντόμινικ Τσάπελ, ο οποίος στο παρελθόν είχε χρεοκοπήσει τρεις επιχειρήσεις του. Τα πολυκαταστήματα BHS ακολούθησαν την ίδια πορεία, με αποτέλεσμα να μείνουν στο δρόμο 11.000 εργαζόμενοι μέσα σε μια νύχτα και να κινδυνεύουν να χάσουν τις συντάξεις τους από ιδιωτική ασφάλιση 22.000 πρώην εργαζόμενοι.
ΠΗΓΗ ΤΗΕ TOC
EΛΕΓΧΟΙ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
Από τα στοιχεία των φορολογικών δηλώσεων προκύπτει ότι περίπου 1 στους 2 ελεύθερους επαγγελματίες δηλώνει ετήσιο εισόδημα έως 5.000 ευρώ
Γιατροί, μηχανικοί, υδραυλικοί, λογιστές, ηλεκτρολόγοι, δικηγόροι και πολλοί ακόμη ελεύθεροι επαγγελματίες μπαίνουν στο στόχαστρο της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων από το φθινόπωρο. Στόχος η ενίσχυση των εσόδων, σε τέτοιο βαθμό που θα καθιστά ευκολότερη την επίτευξη των στόχων του προϋπολογισμού.
Όπως αναφέρει η «Καθημερινή», η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων αναμένεται να επικεντρώσει τους ελέγχους στις κατηγορίες των επαγγελμάτων που έχει διαπιστωθεί ότι είναι ευκολότερο να φοροδιαφύγουν σε μια προσπάθεια να διατηρηθεί και να ενισχυθεί η αίσθηση του ελέγχου, ώστε να περιοριστεί η φοροδιαφυγή από τους ίδιους τους επαγγελματίες, πριν εντοπιστούν από τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Από τα στοιχεία των φορολογικών δηλώσεων προκύπτει ότι περίπου 1 στους 2 ελεύθερους επαγγελματίες δηλώνει ετήσιο εισόδημα έως 5.000 ευρώ. Ποσό το οποίο στο οικονομικό επιτελείο θεωρούν ότι δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα για όλους όσοι το δηλώνουν και για τον λόγο αυτό η ΓΓΔΕ θέλει να στρέψει την προσοχή της σε αυτές τις περιπτώσεις
Έλεγχοι ανά κατηγορία
Oι έλεγχοι θα γίνονται με διαφορετική μέθοδο ανά κατηγορία επαγγέλματος ή ανά ομάδα επαγγελματικών κλάδων. Δηλαδή, άλλα κριτήρια θα υπάρχουν για το πώς θα επιλέγονται οι προς έλεγχο επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο της εστίασης και διαφορετικά κριτήρια για τους δικηγόρους, τους γιατρούς κ.λπ. Τα βασικά κριτήρια για τη διενέργεια ενός ελέγχου θα είναι:
• Τα εισοδήματα που έχουν δηλωθεί τα προηγούμενα χρόνια.
• Οι επαγγελματικές δαπάνες ανά δραστηριότητα.
• Τα δάνεια που έχει λάβει κάθε επαγγελματίας.
• Τα περιουσιακά στοιχεία των ελεγχομένων.
Παράλληλα, θα «τρέχουν» και τυχαίοι δειγματοληπτικοί έλεγχοι.
ΠΗΓΗ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
Ο 77χρονος χειριστής του ταχυπλόου που εμβόλισε την τουριστική λάντζα θα παραμείνει κρατούμενος ως την Παρασκεή, ημέρα μέχρι την οποία πήρε προθεσμία για να απολογηθεί, όταν χθες το πρωί οδηγήθηκε στα δικαστήρια Πειραιά.
Στην κατάθεσή του ο 77χρονος φαίνεται να υποστήριξε χθες ότι το ταχύπλοο σκάφος που οδηγούσε έτρεχε με τουλάχιστον 21 μίλια. Σύμφωνα με τον υπουργό Ναυτιλίας, κ. Θοδωρή Δρίτσα, ο οποίος μίλησε στον ΣΚΑΙ, ο δράστης του δυστυχήματος υποστήριξε ότι την ώρα του τραγικού συμβάντος είχε αναπτύξει ταχύτητα 21 μίλια την ώρα, ταχύτητα «αδιανόητη» σύμφωνα με τον υπουργό. Πάντως την ίδια ώρα, αυτόπτες μάρτυρες κάνουν λόγο για ακόμη μεγαλύτερη ταχύτητα από τον οδηγό του σκάφους.
Λυκουρέζος: Η αμέλεια δεν οφείλεται στον χειρισμό
Ο 77χρονος ζήτησε και πήρε προθεσμία για την Παρασκευή στις 13:00 προκειμένου να απολογηθεί. Στη συνέχεια αποχώρησε με τη συνοδεία ισχυρής αστυνομικής δύναμης.
Ο συνήγορος υπεράσπισής του 77χρονου, Αλέξανδρος Λυκουρέζος δήλωσε κατά την έξοδο του για τις κατηγορίες με τις οποίες είναι αντιμέτωπος ο πελάτης του.
«Ασκήθηκε ποινική δίωξη για δύο κακουργήματα και δύο πλημμελήματα» είπε ο κ. Λυκουρέζος προσθέτοντας ότι ο πελάτης του αντιμετωπίζει τις κατηγορίες της πρόκλησης ναυαγίου και της ανθρωποκτονίας από αμέλεια.
Ο συνήγορος του 77χρονου χειριστή του ταχύπλοου εξήγησε ότι ο πελάτης του και εξάδελφός του πήρε προθεσμία για να απολογηθεί την Παρασκευή και ότι ως τότε θα παραμείνει κρατούμενος.
Ερωτώμενος για την υπερασπιστική γραμμή που θα ακολουθήσει ο πελάτης του ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος εξήγησε ότι αυτή θα αποτυπωθεί στο υπόμνημα που θα καταθέσουν την Παρασκευή, σημείωσε, όμως, ότι αυτή συνίσταται στα εξής: «Η αμέλεια δεν οφείλεται στον χειριστή του σκάφους».
Ο κ.Λυκουρέζος προσέθεσε ότι ο 77χρονος χειριστής του ταχύπλοου δεν αντιμετώπιζε πρόβλημα υγείας, ενώ τόνισε ότι ήταν κανονικά σε θέση να οδηγεί σκάφος, θυμίζοντας ότι μόλις πριν λίγα χρόνια είχε ανανεώσει την άδειά του.
Ο τραγικός θάνατος του καπετάνιου
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ –ΜΠΕ, κατά την εξέταση που διενήργησε ο προϊστάμενος της ιατροδικαστικής υπηρεσίας Πειραιά, Ηλίας Μπογιόκας, διαπιστώθηκαν τρία χτυπήματα στο σώμα του άτυχου άνδρα, στο πόδι, πίσω από το αυτί και στο μέτωπο. Στο μέτωπο ειδικότερα, το οίδημα που προκλήθηκε από πρόσκρουση σε άγνωστο αντικείμενο, είχε ως αποτέλεσμα, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα ενδείξεις του ιατροδικαστή, να πέσει ζωντανός ο άνθρωπος στη θάλασσα, αλλά χωρίς να έχει τις αισθήσεις του. Γι' αυτόν τον λόγο οι πνεύμονες και η κοιλιακή του χώρα, ήταν γεμάτοι από θαλασσινό νερό.
Ο κ. Μπογιόκας έχει προχωρήσει τη διαδικασία τοξικολογικών και ιστολογικών εξετάσεων, ενώ σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, αύριο το πρωί θα προχωρήσει σε νεκροτομή και στις σορούς των υπολοίπων τριών θυμάτων της ναυτικής τραγωδίας.
Ο καπετάνιος της λάντζας κόρναρε στον χειριστή του ταχυπλόου αλλά...
Κάτοικοι της Αίγινας μιλώντας για τον 58χρονο καπετάνιο της λάντζας, τον χαρακτηρίζουν πολύ έμπειρο ναυτικό, ενώ μάρτυρες αναφέρουν ότι όταν είδε το ταχύπλοο κόρναρε για να το ειδοποιήσει, αλλά μάταια. Επίσης, λένε ότι δεν είχε χρόνο για ελιγμό, προκειμένου να αποφύγει την σύγκρουση, καθώς, εκτός των άλλων, υπήρχε κίνδυνος ανατροπής του γεμάτου με παραθεριστές σκάφους.
Μυστήριο με τους επιβαίνοντες στο ταχύπλοο
Την ίδια ώρα αναπάντητα παραμένουν τα ερωτήματα για το ποιος οδηγούσε το μοιραίο ταχύπλοο αλλά και το ποιοι επέβαιναν σε αυτό.
Ως προς τον 77χρονο χειριστή που απολογήθηκε και προπηλακίστηκε από συγγενείς θυμάτων,
Ορισμένες πληροφορίες αμφισβητούν ότι στο τιμόνι ήταν ο 77χρονος αλλά μιλούν για νεαρό πρόσωπο. Επίσης οι αρχές δεν έχουν δώσει ακόμη στη δημοσιότητα τα ονόματα των άλλων τριών επιβατών - εκτός του 77χρονου – στο ταχύπλοο «Ντουέντε» με τις φήμες στην Αίγινα να οργιάζουν, ενώ αναζητούνται μάρτυρες-κλειδιά που θα μπορούσαν να ρίξουν φως στην υπόθεση.
Πηγή: www.iefimerida.gr
EΠΕΙΣΟΔΙΟ ΜΕ ΜΕΓΙΣΤΑΝΑ ΣΤΗΝ ΙΘΑΚΗ
Τηλεοπτικό συνεργείο του SKYNews βρήκε τον ιδιοκτήτη των πτωχευμένων πολυκαταστημάτων BHS να κάνει χλιδάτες διακοπές στην Ιθάκη.
Ο δισεκατομμυριούχος Σερ Φίλιπ Γκριν ταξίδεψε στην Ελλάδα με τον... «Λεοντόκαρδο» το τεράστιο γιωτ του αξίας 100 εκατομμυρίων λιρών με εμβαδόν όσο ένα γήπεδο ποδοσφαίρου, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το βρετανικό δίκτυο. Στο σκάφος εργάζονται τουλάχιστον 40 άνθρωποι, ανάμεσα στους οποίους ένας σεφ και ένας άνθρωπος που έχει ως αποκλειστικό καθήκον του να βγάζει βόλτες τα σκυλάκια της οικογένειας.
Ο δημοσιογράφος κατάφερε να βρει τον δισεκατομμυριούχο ο οποίος έκανε βόλτες στο Βαθύ της Ιθάκης και θέλησε να του κάνει μερικές ερωτήσεις. Ο επιχειρηματίας απείλησε ότι θα καλέσει την αστυνομία και επιχείρησε να σπάσει την κάμερα του τηλεοπτικού συνεργείου φωνάζοντας: «Αυτή θα την πετάξω στην γ...νη την θάλασσα».
Ο Σερ Φίλιπ Γκριν πούλησε την μεγάλη αλυσίδα πολυκαταστημάτων για μια λίρα στον επιχειρηματία Ντόμινικ Τσάπελ, ο οποίος στο παρελθόν είχε χρεοκοπήσει τρεις επιχειρήσεις του. Τα πολυκαταστήματα BHS ακολούθησαν την ίδια πορεία, με αποτέλεσμα να μείνουν στο δρόμο 11.000 εργαζόμενοι μέσα σε μια νύχτα και να κινδυνεύουν να χάσουν τις συντάξεις τους από ιδιωτική ασφάλιση 22.000 πρώην εργαζόμενοι.
ΠΗΓΗ ΤΗΕ TOC
EΛΕΓΧΟΙ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
Από τα στοιχεία των φορολογικών δηλώσεων προκύπτει ότι περίπου 1 στους 2 ελεύθερους επαγγελματίες δηλώνει ετήσιο εισόδημα έως 5.000 ευρώ
Γιατροί, μηχανικοί, υδραυλικοί, λογιστές, ηλεκτρολόγοι, δικηγόροι και πολλοί ακόμη ελεύθεροι επαγγελματίες μπαίνουν στο στόχαστρο της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων από το φθινόπωρο. Στόχος η ενίσχυση των εσόδων, σε τέτοιο βαθμό που θα καθιστά ευκολότερη την επίτευξη των στόχων του προϋπολογισμού.
Όπως αναφέρει η «Καθημερινή», η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων αναμένεται να επικεντρώσει τους ελέγχους στις κατηγορίες των επαγγελμάτων που έχει διαπιστωθεί ότι είναι ευκολότερο να φοροδιαφύγουν σε μια προσπάθεια να διατηρηθεί και να ενισχυθεί η αίσθηση του ελέγχου, ώστε να περιοριστεί η φοροδιαφυγή από τους ίδιους τους επαγγελματίες, πριν εντοπιστούν από τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Από τα στοιχεία των φορολογικών δηλώσεων προκύπτει ότι περίπου 1 στους 2 ελεύθερους επαγγελματίες δηλώνει ετήσιο εισόδημα έως 5.000 ευρώ. Ποσό το οποίο στο οικονομικό επιτελείο θεωρούν ότι δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα για όλους όσοι το δηλώνουν και για τον λόγο αυτό η ΓΓΔΕ θέλει να στρέψει την προσοχή της σε αυτές τις περιπτώσεις
Έλεγχοι ανά κατηγορία
Oι έλεγχοι θα γίνονται με διαφορετική μέθοδο ανά κατηγορία επαγγέλματος ή ανά ομάδα επαγγελματικών κλάδων. Δηλαδή, άλλα κριτήρια θα υπάρχουν για το πώς θα επιλέγονται οι προς έλεγχο επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο της εστίασης και διαφορετικά κριτήρια για τους δικηγόρους, τους γιατρούς κ.λπ. Τα βασικά κριτήρια για τη διενέργεια ενός ελέγχου θα είναι:
• Τα εισοδήματα που έχουν δηλωθεί τα προηγούμενα χρόνια.
• Οι επαγγελματικές δαπάνες ανά δραστηριότητα.
• Τα δάνεια που έχει λάβει κάθε επαγγελματίας.
• Τα περιουσιακά στοιχεία των ελεγχομένων.
Παράλληλα, θα «τρέχουν» και τυχαίοι δειγματοληπτικοί έλεγχοι.
ΠΗΓΗ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ